People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

sunnuntai 12. elokuuta 2012

Don't stand at my grave and weep - I'm not there, I'm in your heart


Istuin tänään mumun (äidin äiti) haudalla vartin verran ja itkin. Puhuin kaikesta mahdollisesta ja purin sydäntäni niistä asioista, joita en oo kellekkään muulle voinu kertoa, en oo vaan pystyny. Musta tuntu melkein, että tunsin mumun läsnäolon siinä, kun itkin ja kerroin mitä mulle kuuluu. Kerroin äidistä, isistä ja mun elämäntilanteesta ihan muuten. Tajusin samalla kuinka paljon mumua oikeesti kaipaan.
Jos ihan tarkkaan alan muistella, niin muistan kuinka äiti avautui mumulle aina kaikesta, eikä mua kuormitettu niin pahasti, ku nykyään. Ei sillä, etten pystyis kuuntelemaan äidin juttuja, mut se purkaa kaiken pahan olonsa nykyään huutamalla ja mulle tulee sellanen fiilis, ettei mua tarvita tässä maailmassa. Oon vaan se tyyppi, jolla ei oo tunteita ja jolle voi huutaa sydämensä kyllyydestä.
Aikasemmin äiti puhu mumun kanssa ja mulla oli paljon kevyempi olo. Pystyin kulkemaan eteenpäin ja taistelemaan omien juttujeni kanssa, mut en pysty taistelemaan sitä fiilistä vastaan, että mua tarvitaan vaan sitä varten, että mua voi kuormittaa kaikella paskalla ja että mulle voi huutaa, niin että huutajalle tulee hyvä fiilis.
Se sattuu.

Kyllä, tiedän, että äitini ja muutama hänen ystävistään lukevat blogiani, mutta mua ei ihan oikeesti kiinosta mitä te ajattelette tästä.


What if I just pulled myself together
Would it matter at all 
What if I just try not to remember 
Would it matter at all 
All the chances that have passed me by 
Would it matter if I gave it one more try 
Would it matter at all

3 kommenttia:

  1. ihanaaa <3 kyllä mä uskon että sun mummus kuuleee sua :)

    VastaaPoista
  2. mulla on sama juttu, mun äitiki purkaa muhu ain kaiken pahan olonsa latelemalla mullle kaiken maailman ikävät kjutut sen menneisyydestä tai muusta...... aina vaa hoen et EN OO MIKÄÄ TERAPEUTTI! Mun elämä o muutenki hankalaaa ): äitini on alkoholisti, mut rakastan sitä silti vaik se mulle huutaa kun on juonu ja haukkuu mua ja mun iskää.....mut onneks mul on myös mun isä jolle voi jutella ja JUMALA vaik en mikää uskonnolline ookkaa... mun äiti asuu tampereellla, jote joudun matkustaa sinne jokatoine viikonloppu junalla, joka kyl ottaa vähä voimiin, mut en vois elää ilma rakasta äitiä, joka kuuntelee ja on mun paras kaveri ku se on oma ittensä eikä oo juonu..

    OHO TULIPAS KERROTTUA PALJON ANTEEKS :D taisin tehä sustki aikamoisen terapeutin ;DD soryy mut kiva blogi tää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle mutsi ei niinkään valita menneisyydestä vaan kaikesta nykyhetken asioista. Mä en oo toistaseks sanonu sille päin naamaa, etten oo terapeutti, koska jotenki säälin sitä, ku must tuntuu, et se ei voi kertoo kellekkään muulle sen juttuja. Mut sit toisaalta en tajuu miks se huutaa mulle.

      Ja kiitos kehuista +pitkästä kommentista (:

      Poista