People say suicide is selfish and cowardly. That's bullshit.
It's more selfish to expect someone to go through life feeling like shit, just so you can keep them around because they make you happy or some shit.
It is not their duty to keep you happy whilst they go through hell, you fucking morons.

lauantai 1. joulukuuta 2012

I need that so called "Christmas Miracle" badly

Ulkoasu on nyt vaihdettu hieman talvisempaan. Kertokaahan mitä tyksitte :)
Nauttikaapa niistä joulukalentereistanne munkin puolesta. En oo saanu joulukalenteria ollenkaan, enkä tiiä tuunko saamaankaan, ku ne on niin kalliita ja "turhia". Sillä rahallahan saa ihan kunnon ruokaaki vaikka kuinka paljon.

Jouluinen tunnelma on kiva, mut en tykkää noista helvetinmoisista hangista ollenkaan. Kylmä ilma on kans yks maailman vittumaisimmista asioista. Kumpa oikeesti tulis joku joulun ihme, et saatais jouluruokia pöytään ja lahjoja kans. Olisin ihan ikionnellinen siitä.
Tavallaan aika ironista, että vihaan talvea, vaikka oonki Tammikuun lapsonen. Älkää kuitenkaan käsittäkö väärin, koska rakastan joulua ja sitä tunnelmaa minkä kaikki kynttilät etc. tuo tähän kylmään ja ankeeseen vuodenaikaan.
Tää ulkoasuki pitäis varmaan vaihtaa vähän talvisempaan, jahka viittiin raahautua tuonne keskelle hankea kuvailemaan. Mua vaan ei yhtään huvittais, ku on kauheen kylmä viima ja lunta tulee melkein vaakasuoraan. Kaiken kukkuraks meikän mopoautokelit tyssäs tähän, et nyt joudun kulkemaan julkisilla, mikäli mutsilta ei tuu kyytiä. Mistä tuliki mieleen, et pitäis varmaan irrottaa mauton akku, et se ei tyhjene tän ajotauon aikana.

Tästä voinki siirtyä ihan suosiolla vähän mukavempiin asioihin, eli Adam Lamberttiin <3
Tosiaan, en tiiä kuinka moni teistä on tietonen, että kyseinen quumish tulee Suomeen, mut mä olin ihan innoissani, ku sain kuulla! Faija sitte sai liput mulle ja systerille, PERMANNOLLE !! Oon edelleenki ihan innoissani siitä! Voisin oikeestaan tehä ihan kilometripostauksen siitä miten Adam on ollu mun elämässä läsnä kaikkina näinä paskoina aikoina. Sit voisin tehä samanlaisen postauksen muutamasta muustaki artistista.
Turhaan mä sitä mietin, koska ne saattais olla pitkäveteisiä. Kuitenki toisinaan -lukiessani tota mun JB -postausta- mietin, et sen kirjottaminen oli aika raskasta ja toi teksti jäi aikalailla pintaliidoks. Siksipä aattelin, et jostain muusta mun elämääni vaikkuttaneesta artistista saattais saada vähän syvällisempää ajatusta. Varsinki, jos raapustaisin sen illalla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti